Gyakori kérdések (GYIK)


Hogyan vásároljak a ProfiJáték webáruházban?

Kedves Vásárló! Köszöntünk online játékboltunkban, ahol otthonodból kényelmesen rendelheted meg a kiszemelt játékokat.

 

  • Webáruházunkban van rá mód, hogy regisztráció nélkül meg tudd venni a kinézett terméket, azonban ebben az esetben is meg kell adnod az adataidat amelyek nélkülözhetetlenek a vásárlás folyamatából. Amennyiben a regisztrációt választod a későbbiekben nem lesz szükséges újra megadni az adataidat vásárláskor.
  • Adott játék képére, leírására vagy a részletek gombra kattintva a termék részletes megjelenését láthatjuk.
  • Amennyiben a játék elnyerte tetszését, a "KOSÁRBA" gombra kattintva az a virtuális kosárba kerül. Ezen művelet után akár folytathatjuk tovább a vásárlást, vagy a kosarunkban a "MEGRENDELÉS" gombra kattintva megvásárolhatjuk a terméket. Ezután eldöntheti, hogy regisztráció után kívánja a terméket megrendelni, vagy regisztráció nélkül. A személyes adatok megadása valamint az általános szerződési feltételek és az adatvédelmi tájékoztató tanulmányozása és elfogadása után a tovább gombbal folytathatja véglegesítheti megrendelését és folytathatja a vásárlási folyamatot.

 

  • Figyelem! A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár!

Ügyfélszolgálat

Lehetősége van több csatornán keresztül is megkeresni webáruházunkat a felmerülő kérdések kapcsán.

 

Ügyfélszolgálatunk minden hétköznap 9-18 óra között áll rendelkezésükre.



    1. e-mail: info@profijatek.hu
    2. telefon: +36 30 624 6254
    3. Közvetlenül a weboldal "Elérhetőségek" menüpontján belül a "Kapcsolatfelvétel" fül alatt: https://profijatek.hu/shop_contact.php
    4. A webáruház alsó menüsorában a Facebook oldalunkat megnyitva is küldhet üzenetet, a Messenger segítségével: https://www.facebook.com/ProfiJatek.hu/

Elállási nyilatkozat minta

Kereskedő neve: [company_name]
Kereskedő címe: [company_address]
Kereskedő e-mail címe: [company_email]

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbiakban megjelölt termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
[termék pontos megnevezése]

 

Megrendelés időpontja: [A webáruházban leadott rendelés napja]
Megrendelés száma: [cikkszám - általában 6 számjegyű kód]

 

A fogyasztó neve: [Az Ön neve]
A fogyasztó címe: [Az Ön címe]
A fogyasztó e-mail címe: [Az Ön e-maili címe]

 

Kelt:

 

A fogyasztó aláírása:

Az elállási jog érvényesítésének szabályai megismerhetőek az Általános Szolgáltatási Feltételek 6. pontjában:

ASZF 6. pontja - Elállási jog részletek


Fizetési módok

Bankkártyás fizetési mód esetén:

 

Amennyiben valamilyen oknál fogva a bankkártyás fizetés nem megy végbe, akkor a rendelés összege utalással is kiegyenlíthető. Az utalást ugyanúgy kezeljük, mint a bankkártyás fizetést, ezért csak az összeg beérkezése után adjuk át a csomagot a futárszolgálatnak.

Amennyiben sem bankkártyás, sem utalás fizetési móddal sem történik meg a megrendelés összegének teljesítése a vásárló részéről, abban az esetben a rendelés napját követő nap végéig tároljuk a terméket és ezután lemondottnak tekintjük a rendelést.

Utalás fizetési mód esetén:

Utalás fizetési mód választása esetén megrendelt termék és szállítási költség együttes összegét tudod kiegyenlíteni a megadott számlaszámra. Közlemény rovatba kérjük a neved, vagy a rendelés számának feltüntetését.


 

Webáruház készítés
olcsobbat.hu Ár Radar árösszehasonlító és piac