Gyakori kérdések (GYIK)
Hogyan vásároljak a ProfiJáték webáruházban?
Kedves Vásárló! Köszöntünk online játékboltunkban, ahol otthonodból kényelmesen rendelheted meg a kiszemelt játékokat.
- Webáruházunkban van rá mód, hogy regisztráció nélkül meg tudd venni a kinézett terméket, azonban ebben az esetben is meg kell adnod az adataidat amelyek nélkülözhetetlenek a vásárlás folyamatából. Amennyiben a regisztrációt választod a későbbiekben nem lesz szükséges újra megadni az adataidat vásárláskor.
- Adott játék képére, leírására vagy a részletek gombra kattintva a termék részletes megjelenését láthatjuk.
- Amennyiben a játék elnyerte tetszését, a "KOSÁRBA" gombra kattintva az a virtuális kosárba kerül. Ezen művelet után akár folytathatjuk tovább a vásárlást, vagy a kosarunkban a "MEGRENDELÉS" gombra kattintva megvásárolhatjuk a terméket. Ezután eldöntheti, hogy regisztráció után kívánja a terméket megrendelni, vagy regisztráció nélkül. A személyes adatok megadása valamint az általános szerződési feltételek és az adatvédelmi tájékoztató tanulmányozása és elfogadása után a tovább gombbal folytathatja véglegesítheti megrendelését és folytathatja a vásárlási folyamatot.
- Figyelem! A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár!
Ügyfélszolgálat
Lehetősége van több csatornán keresztül is megkeresni webáruházunkat a felmerülő kérdések kapcsán.
Ügyfélszolgálatunk minden hétköznap 9-18 óra között áll rendelkezésükre.
- e-mail: info@profijatek.hu
- telefon: +36 30 624 6254
- Közvetlenül a weboldal "Elérhetőségek" menüpontján belül a "Kapcsolatfelvétel" fül alatt: https://profijatek.hu/shop_contact.php
- A webáruház alsó menüsorában a Facebook oldalunkat megnyitva is küldhet üzenetet, a Messenger segítségével: https://www.facebook.com/ProfiJatek.hu/
Elállási nyilatkozat minta
Kereskedő neve: [company_name]
Kereskedő címe: [company_address]
Kereskedő e-mail címe: [company_email]
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbiakban megjelölt termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
[termék pontos megnevezése]
Megrendelés időpontja: [A webáruházban leadott rendelés napja]
Megrendelés száma: [cikkszám - általában 6 számjegyű kód]
A fogyasztó neve: [Az Ön neve]
A fogyasztó címe: [Az Ön címe]
A fogyasztó e-mail címe: [Az Ön e-maili címe]
Kelt:
A fogyasztó aláírása:
Az elállási jog érvényesítésének szabályai megismerhetőek az Általános Szolgáltatási Feltételek 6. pontjában:
ASZF 6. pontja - Elállási jog részletek
Fizetési módok
Bankkártyás fizetési mód esetén:
Amennyiben valamilyen oknál fogva a bankkártyás fizetés nem megy végbe, akkor a rendelés összege utalással is kiegyenlíthető. Az utalást ugyanúgy kezeljük, mint a bankkártyás fizetést, ezért csak az összeg beérkezése után adjuk át a csomagot a futárszolgálatnak.
Amennyiben sem bankkártyás, sem utalás fizetési móddal sem történik meg a megrendelés összegének teljesítése a vásárló részéről, abban az esetben a rendelés napját követő nap végéig tároljuk a terméket és ezután lemondottnak tekintjük a rendelést.
Utalás fizetési mód esetén:
Utalás fizetési mód választása esetén megrendelt termék és szállítási költség együttes összegét tudod kiegyenlíteni a megadott számlaszámra. Közlemény rovatba kérjük a neved, vagy a rendelés számának feltüntetését.